A rendszer használatához JavaScript futtatása szükséges, állítsa be az Ön által használt böngészőn!

GYakran Ismételt Kérdések

  • 1. Hogyan lehetek a Nelan-Food Kft. partnere?
  • Kérjük, lépjen kapcsolatba velünk a következő elérhetőségek valamelyikén:
    Telefon: +36-30/268-15-16
    E-mail: nelan@t-online.hu.

  • 2. Az értékesítéshez biztosítanak eszközöket?
  • Igen. Az adható eszközök elbírálása egyedileg történik a szerződés megkötése előtt. Természetesen minden partner felelősséggel tartozik a hűtőládák és az eszközök tisztaságáért, állapotáért.

  • 3. A hűtőért kauciót vagy bérleti díjat kell fizetni?
  • Ezen részletek a szerződéskötéskor egyedileg kerülnek egyeztetésre.

  • 4. Promóciós és reklámanyagot biztosítanak?
  • Számos reklámanyag áll a rendelkezésünkre, amelyeket egyedi egyeztetés alapján tudunk partnereinknek biztosítani.

  • 5. Mit tegyek, ha elromlik a hűtő?
  • Fontos, hogy a hűtő hőmérsékletét naponta akár többször is ellenőrizze, ezzel győződve meg arról, hogy a készülék megfelelően működik. Amennyiben meghibásodás vagy áramszünet miatt a hőmérséklet növekszik, kérjük, hogy az árut minél előbb helyezzék át egy megfelelő hűtéssel rendelkező fagyasztóba, majd a meghibásodott hűtőt mindenképpen a lehető leghamarabb jelenteni kell a területi képviselőnek.

  • 6. Hogyan működnek a kiszállítások?
  • Szezonban általában heti gyakorisággal történnek a kiszállítások a rendelések alapján, de pontosabb információt területi képviselőink adnak. Munkaidőn kívül is elküldheti rendelését a honlapunkon keresztül. Amennyiben még nincsen hozzáférése a rendelésekhez, akkor jelezze igényét üzletkötőinknek.

  • 7. A hűtőben csak a Nelan-Food Kft. által forgalmazott termékek lehetnek?
  • A hűtők kizárólag az általunk forgalmazott termékek tárolására és értékesítésére használhatóak, ennek megvalósulását rendszeresen ellenőrizzük.

  • 8. A termékeket milyen hőmérsékleten kell tárolni?
  • Minden jégkrém esetében legalább   -18 °C, -20 °C   –ot kell biztosítani.
    A gasztronómiai kannák esetében a doboz felbontását követően   -12 °C, -14 °C  -os hőmérsékleten történhet az értékesítés.

  • 9. Melyek a szavatossági idővel kapcsolatos fontos információk?
  • A szavatossági idő minden terméken jól láthatóan fel van tüntetve. A felengedett terméket újrafagyasztani tilos! Vendéglátóiparban és a kereskedelemben a gasztronómiai kannák felbontásáról és az adagolópultba helyezéséről nyilvántartást kell vezetni. A   -14 °C  -os adagolópultban a termék az elhelyezéstől számított   7   napig értékesíthető.

  • 10. Mit kell tenni, ha a kiszállított termékkel minőségi probléma adódik? 
  • Az áru átvételekor a termékek állapotát meg kell vizsgálni, amennyiben a probléma később kerül felszínre, a központot vagy a területi képviselőt mielőbb értesíteni kell.

Felmerülő kérdései esetén forduljon hozzánk bizalommal a Kapcsolat menüpontban feltüntetett elérhetőségeken.